Wojciech Terlecki Wojciech Terlecki
250
BLOG

Skąd ta pewność siebie?

Wojciech Terlecki Wojciech Terlecki Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Króciutko...

"I tak rozumieć trzeba Jałtę" śpiewał Jacek Kaczmarski. A jak rozumieć obecnie wydarzenia? Przy okrągłym stole zawarto układ - wy nie ruszacie naszych - my nie ruszamy waszych. I PIS postanowiło tę umowę złamać. Komisja Amber Gold, emerytury ubeckie, są tylko przygrywką do głębszej penetracji tzw. opozycji. Nie wiem, natomiast, skąd "opozycja" czerpie przekonanie o własnej sile. Jak pokazały internety pod Sejm przychodzą: działacze PO z rodzinami, jakieś antify, aktorzy i etatowi działacze KOD. Owszem, jeżeli przyjrzycie się Policji, to jest ona skromnie wyposażona, ale to broń obusieczna. Wystarczy, że naród, w sensie: narodowcy, kibice, uczestnicy marszu niepodległości, kółka Gazety Polskiej i kółeczka różańcowe stracą cierpliwość i postanowią odblokować mównicę sejmową. Wtedy pokojowy patrol Policji może po prostu nie dać rady. I dopiero będzie co oglądać w telewizji.

 

 

 

Urodziłem się w Warszawie w peerelu. W roku swoich osiemnastych urodzin dorosłem na tyle, by głosować w pierwszych, prawie wolnych, wyborach. Karierę zawodową rozpocząłem od zarządzania projektami Fundacji Zabezpieczenia Społecznego, wtedy to wyleczyłem się z bajek o sprawiedliwości społecznej. Pisanie zacząłem od promowania pojawiających się na polskim rynku usług transmisji danych. Moim sukcesem było stworzenie marki Neostrada. Po odejściu, w 2013 z Orange Polska, napisałem powieść "Kukiełki i Dusze". W roku dwutysięcznym osiemnastym napisałem opowiadania: INWAZJA OBCYCH, HIP, HIP, HURA! oraz Algorytm Belzera, które zostały nagrodzone w konkursach Fantazmatów i Bibliotekarium. W 2020 roku nakładem wydawnictwa Bibliotekarium ukazała się powieść "Era Zwodnika".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka